Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belangrijk

2 plaatsers

 :: Overige :: Comentaar

Ga naar beneden

Belangrijk Empty Belangrijk

Bericht  Murkell1 vr jan 08, 2010 7:54 pm

Hay, Murkell uit Holo hier.
Ik heet op Habmoon Doezel en kreeg van Thornten of weet ik veel hoe die gast heet ban wegens niet luisteren naar staff en een onacceptabele missie. Mijn missie was: "YVO IS LEKKER HOMO". Hij vroeg of ik mijn missie wou veranderen en ik vroeg vervolgens waarom hij dat wou. Hij antwoordde daarop dat het een ongepaste missie is terwijl hij ook homo is en hij mijn vriendje is en hij dat niet erg vind als ik dat er in zet. Thornten kwam met het argument dat er ook kleine kinderen Habmoon spelen en ik kwam al snel met de reactie dat hij me dus discrimineerde. Hij bleef aanhouden dat dat niet zo was en dat ik het uit mijn missie moest halen. Hij zei dat ik hem moest aanpassen naar een ander taalgebruik en zonder capslock, dus ik zette in mijn missie: "Yvo is homo" en Thornten bande me vervolgens wegens "niet luisteren naar staff en onacceptabel gedrag". Dit is nu al 3/4 dagen geleden en ik kan nog steeds niet op mijn account inloggen. Er staat dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam verkeerd is elke keer als ik inlog en als ik naar /community ga staat er dat ik ben verbannen zonder reden er bij.

Buiten dat is commentaar met dubbel m. Reageer a.u.b., alvast bedankt.

Murkell1

Aantal berichten : 5
Pixels : 10489
Registratiedatum : 08-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belangrijk Empty Re: Belangrijk

Bericht  Rick zo jan 10, 2010 4:18 am

Idd Raar..
Rick
Rick
HM Staff
HM Staff

Aantal berichten : 13
Pixels : 10543
Registratiedatum : 27-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Overige :: Comentaar

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum